3/09/2014

must have

Mä joskus pieni-ikuisuus sitten taisin mainita siitä, että tekisin tälläsen kevään must have listan. Ei nää kaikki nyt mitään pakollisia hankintoja ole, mutta tietysti nää olis kiva löytää omastakin vaatekaapista:
kollaaasi
air max thea - Nää on mun listalla ihan ykkösenä, koska näitä oon kuolannut jo niin pitkään. Mua harmittaa, että en ostanut näitä syyslomalla nycin reissusta. Ostin sieltä free runit enkä sitten raaskinut näitäkin kantaa mukaan...mitään unelma yksilöitä ei kyllä ees sattunut nenän eteen! Nää kengät meinaan kyllä hommata heti,  kun löydän just ne mun. Oon miettinyt mustia ja valkoisia, mutta toisaalta jotkut oikein räväkät olis siistit!
boyfriend farkut - Näitä mä oon koittanut jo vähän silmäillä, mutta vastaan ei vielä oo tullut yhtiäkään täydellisiä. Muutamia oon kokeillut, mutta vaikka koko olisi oikea niin silti vyötäröstä ne on niin isot, että meinaa tippua jalasta.
"napapaita" - Tollanen lyhyt paita olis hauska kesällä korkeevyötäröisten farkkushortsien kanssa!
rennot pökät - mikskä noita nyt sanotaankaan...mutta tollaset olis pakko jostain löytää! Itseasiassa oon muutamat ihanat löytänytkin, mutta en vaan oo raaskinut niitä vielä ostaa. Ehkä sitten, kun niitä voi oikeesti ulkona käyttää. Haluisin kylläkin mielummin leopardikuvioisena!
trenssi - Eli siis toi beige takki. Mulla itseasiassa on kaks tollasta, mutta kumpikaan ei oo ihan nappi. Pitää siis vähän zoomailla miten mä muutenkin mun kevät-takkien kanssa teen.
musta sifonki toppi - ei tähän varmaan kauheesti selittelyjä tarvitse. Tollanen olis tosi kiva kesäks!
olki hattu - kesäksi! Mulla vielä viimekesänä tollanen oli, mutta summer upissa se katosi teille tuntemattomille ja siihen oli kirjotettu ties mitä, haha!
aurinkolaseja - Ton tyyliset arskat just ostinki, mutta haluisin kaikkia erilaisia aurinkolaseja enemmänkin kevääksi ja kesäksi!
sähkönsininen kynsilakka - en tiedä miksi, mutta jokin siinä vetää puoleensa. Ton värisen lakan meinaan kyllä hommata tässä ihan lähipäivinä, kunhan nää geelikynnet irtoo!

siinä nyt oli muutamia ihania juttuja! Löytyykö kenties teidän must have - listoilta samoja listaykkösiä?

ps. mitä mieltä ootte hiukan uudistuneesta ulkoasusta?



11 kommenttia :

  1. Ihana kuva ja banneri!!

    VastaaPoista
  2. ihana kuva tuolla sivulla! :-)

    VastaaPoista
  3. Ihana postaus! (-: mutta vähän asiasta poiketen. Miten teet tuon bannerin että se on vain tuo blogin nimi tuossa ?:-) ettei siinä ole mitään taustaa !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai sellasta harmaata taustaa joka siihen ilmestyy blogiin lisätessä? Mä keksin siihen hätään sellasen kikan, että otin valmiiksi tehdystä bannerista koneella screenshotin, liitin paintiin, tallensin koneelle ja rajasin uudelleen. Ss:n jälkeen jostain syystä sitä lisätessä ei harmaata taustaa enää tullut:-D!

      Poista
  4. Hei tiiätkö mistä sun kaveri iina on ostanut nuo hänen vaaleet/beiget farkkunsa? Ja itekki hommasin pari viikkoo sitte nuo niken air max thea ihanuudet ja pakko kyl sanoo et on iha lempparit! Suosittelen lämpimästi!!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on ostettu H&M:ltä! Hintakaan niissä ei ole paha:-) ja käääk joka paikasta niistä on vaan koot loppu, ärsyttävää! (Siis niistä airmaxeista)

      Poista
  5. Oii tiiätkö yhtää mistä löytyis noita "rentoja pöksyjä" ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon nähnyt noita ginassa,
      lindexillä ja kappahlissa!

      Poista
  6. hei! miten saat tuon sinun kuvasi tuoho noin isoksi? siis tuohon sivuun missä lukee tiedot yms. kun itse kun olen kokeillut se menee pieneksi :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lisään html gadgetin ja siihen html koodin tuosta kuvasta flicrin kautta sen kokoisena kun haluun:-)

      Poista