3/04/2014

ajatuksia ja asua

Heissuliveissuli! Mulla on ollut hulinaa viimeisten päivien aikana ja nytkin pitäis olla lukemassa uskonnon uusintakokeeseen, kääk. Viime perjantaina iskä meni naimisiin niin siinä oli ohjelmaa kerrakseen ja lauantaina vietin aikaa parin kaverin kanssa ajellen ympäri mikkeliä ja sunnuntai illan vietin kummitädin kanssa leffaa katsellen! Tää koko ilta taas meni kaupungissa hautajaisvaatetta etsiskellen ja muutenkin kaupungilla pyörien. Kaupungilta nappasin mukaan myöskin slip on kengät, joista tulee kuvia myöhemmin.

Oon ihan parin päivän sisällä kaivanut nahkatakinkin esille kaapin syövereistä ja ah miten ihanaa, että tolla oikeesti melkein tarkenee..huom. melkein. Enää en ees haluu laittaa talvitakkia päälle, eli toivon, että ilmat lämpenee. Ja nythän on jo maaliskuu! Hui hitsit kun aika rientää kovaa vauhtia. Hyvällä fiiliksellä se ainakin on tämän vuoden puolella rientänyt, sillä mun vuosi on alkanut ihan hemmetib hyvin ja on kerennyt tapahtua jo vaikka mitä kivaa kahden kuukauden aikana. En malta ees oottaa tulevaa, en jaksa oottaa ees seuraavaa viikonloppua! Koko ajan on jotain kivaa. Ei tietysti kaikki oo kivaa ja on ollut kurjiakin juttuja, mutta mielummin mä vaan mietin niitä kivoja! Ei oo kauaakaan, kun täytän 18 ja saan ajokortin ja siitähän se kaikki meno ja melske sitten alkaakin, tai ehkä pikemminkin voimistuu, haha. Ei tässä nyt varmaan muutakun, että vähän kuvia lauantain sekä maanantain asusta. Viihdyin noissa vermeissä hitsin hyvin! IMG_9364
takki cubus // neule forever 21 // toppi american eagle // housut dr.denim // kengät new look 
idkuva IMG_9422

ps. kaikki varmaan huomaa miten perin mä viihdyn kuvissa... voisin alkaa vähän laajentamaan tota asento skaalaa. Oli kuvien jukossa tosin muitakin, mutta mä vielä valitsin noi kaikista samanlaisimmat kuvat tohon, tyhmä minä.

2 kommenttia :

  1. IHANA NEULE!!! Ottaisin kyllä heti jos saisin :) Sopii kans loistavasti noiden kenkien kans!

    VastaaPoista