2/13/2014

PANIC

PANIIKKI! En ymmärrä, että miten mä repäsin aikaa tulla kirjottelamaa tänne vielä. Ihan kauheesti tekemistä enne huomista. Eli siis monta vuotta pantatut wanhat on huomenna...en vaa voi käsittää enkä oo vielä ollenkaa valmis. Noitten etee on ollu nii paljo järjestelyjä sun muuta, että mulla on ollut jo jonkin aikaa ihan kamala stressi. Tänään jopa mua pyörrytti ja huippas ihan sikana ja vatsa löysällä ja paha olo. Kaikilta varmistelin, että onhan tää vaan stressistä johtuvaa ja se huono olo alkaa menemään jo ohi. Oikeesti OMG en voi muuta sanoo. Mulla on puol 7 meikkaus ja kampaaja, joten pitäis jo melkein tunnin päästä käydä nukkumaan, mutta musta tuntuu siltä, että en saa nukuttua koko yönä. Oon ihan varma, että heräilen koko yön peläten, että oon myöhässä. APUA oikeesti. En keksi ees mitä kirjottaa tää on lähinnä tällänen panikointi postaus! Nyt mun on pakko lähtee suihkuun, en kerkee enempää tähän raapustamaan! Ihanaa wanhojen päivää huomenna kaikille ketkä wanhoja on :-)!
idkuva IMG_7685 IMG_7690

17 kommenttia :

  1. Jee mulla on myös samanlaiset käsikorut, glitteristä sai niin halvalla :-D ihana tuo sun mekko!

    Mahtavaa vanhojenpäivää sullekin, nautitaan ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo noi oli tosi halpoja:-D ja kiitos samoin! <3 ;-)

      Poista
    2. liian utelias lukia täälle heips! paljonkos noi korut makso. lapussa lukee 3.95 muuttaa eika se ole sa "niin kamalan halvalla sai " hinta

      Poista
    3. Ne oli sillon 2€ kappale:-) ja ihan tosi halpoja verrattuna niihin paksumpiin vastaaviin rannekoruihin mitkä maksoi 40€

      Poista
  2. Hyvin se menee! Älä stressaa! :)

    VastaaPoista
  3. Älä turhaa stressaa, hyvin se tulee menemään! Aivan upee tuo sun mekkos, juuri sun tyylinen! (:

    VastaaPoista
  4. Oii petu tuut olee nii prinsessa huomenna!!! :) kaikki menee hyvi vaikka varmasti jännittääki iha kamalasti! :-)

    VastaaPoista
  5. Kyl sä selviit!Mulla on aina sama että huono olo ja vatsa löysällä ku jännitän! Oot niin kaunis ja upee mekko et älä sitä jännitä!!♥

    VastaaPoista
  6. Vau upee mekko! Mistä hankittu? :)

    VastaaPoista
  7. Minkä niminen toi fontti on millä oot kirjoittanut tuon Pettala tuohon banneriisi? :)

    VastaaPoista