12/29/2013

ihania joululahjoja

Mä ajattelin tehdä tälläsen postausken missä esittelen joululahjoja mitä sain, koska mun mielestä näitä on niin kiva aina lukea muiden blogeista! Ja ainainen joulun jälkeinen kysymyshän on "mitä sait joululahjaks?" Tässä on sekasin ihania lahjoja sekä iskältä, että äitiltä ja sukulaisilta. Myös Iinalta sain ton ihanan mustavalkosen neuleen ja mikolta ton valkosen pörröoloasuhomman mistä edellisessä postauksessa jo mainitsinkin. Unohdin kuvata osan lahjoista täältä äitin luonta, mutta tuskin se mitään haittaa.
IMG_6658
ihanan pehmeä aamutakki joka on ihana vetästä aamulla päälle, kun on kylmä!
IMG_6824
Tää ipod suffle on tosi hyvä salilla käydessä! Tossa on sellanen nipsu, että ton saa johonkin vaatteen reunaan kiinni, eikä tarvitse puhelinta kädessä kulettaa mukana, siks mä en ennen oikeen ees koskaan salilla käydessä musiikkia kuunnellut edes. 
IMG_6655
Raha ja lahjakortit on aina mieluisia lahjoja ja niille varmasti löytyy käyttöä! Helposti osa hävisi alennusmyynteihinkin, kun Iinan kanssa käytiin Helsingissä pyörähtämässä. Leffa lippuja on kans ihan tosi kiva aina saada, koska mun mielestä leffassa käynti muuten on niin kallista!
IMG_6650
Mun kummitäti osui nappiin tän lahjan kanssa, kun en oo vielä koskaan tälläsiä sisä tossuja omistanut! Noi on vielä kaiken lisäks aivan ihanan pirteen väriset.
IMG_6826
Taas aamutakki, äitin luo kylläkin. Tän kanssa on sama juttu, että ihana aamulla vetästä päälle!
idkuva
Jee ja mun kauan himoittu Daniel Wellington kello. Vaikka mä lahjatoive listaankin laitoin, että haluan ruskeella rannekkeella ton kellon ihan ehdottomasti, niin mun mieli vaihtuikin, kun seuraavan päivänä käytiin iskän kanssa tota kattomassa ja kokeilemassa. Toi musta on paljon käytännöllisempi.
IMG_6827
Tästä löytyykin se iinalta saatu neule ja mikon lahja myös. Yökkäri housut myös vilkkuu, paita unohtui kuvasta.
IMG_6657
Tää lahja oli todellinen helpotus! Mä saan varmuuskopioitua mun koneen tonne, eikä mun tarvii pelätä joka päivä, että kuvat ja kaikki vaan ykskaks häviäisi!
IMG_6653
Mä sain ihanat polvisukat, kaulahuivin, pipon hanskoja...kahdet hanskat unohtuihin kuvata, jep mä sain neljät hanskat haha. Hyvä niin, koska mä en ennen joulua omistanut yksiäkään!

6 kommenttia :

  1. Toi on niin ihana toi kello<3

    VastaaPoista
  2. Tiiätkö mistä noi punaset tossut on ostettu? :)

    VastaaPoista
  3. voitko tehdä sellaisen postauksen missä esittelet alelöytösi ja helsingin ostokset?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo niin mä aionkin ja kuvatkin oon jo ottanut! :-)

      Poista