11/27/2013

pika moikat

IMG_5837
öö
Moikka ja näin alkuun pahoittelen tätä hidasta postaustahtia! Se johtuu nyt kyllä aikalailla tosta ärsyttävästä koeviikosta ja oon koittanut melkein joka päivä johonkin kokeeseen lukea. Myöskään en oo kuvaustuulella ollut, kun kouluun lähtee lähes joka aamu niin, että kerkee vetäsemään vaan hupparin ja jotkut satunnaiset housut jalkaan ja hiuksetkin kerkee just ja just vetäsemään ponkkarille :-D. Mun päivät on siis kulunut kokeisiin lukemalla, salilla käydessä ja pakoa katsoessa..haha. Oon niin koukussa tohon pakoon, että oon jo pariin otteeseen nähnyt siitä untakin. Ihanaa myös, että tällä viikolla on ollut valkoiset maat ja ollaan oltu jo pakkasenkin puolella! Ainut vaan, että noi mun kengät mitkä tossa ylemmässäkin kuvassa on niin noi on ihan pirun liukkaat! :-D Eilen kun lähdin koulusta niin kaaduin ja tänään, kun tulin kouluun niin kaaduin taas haha. Molemmilla kerroilla vielä ihan kunnolla kyljelleen, kun kädet on aina tiukasti syvällä taskuissa. Onneks en oo kummallakaan kerralla ollut yksin vaan molemmilla kerroilla oli kaverit nauramassa vieressä. Ehkä en siis kävele noilla, kun oon yksin!

Huomenna on vielä ruotsin koe ja sitten on taas yksi koeviikko takanapäin, jee! Pakollinen ruotsikin loppuu huomenna. Huomenna olisi tarkoitus myös vähän metsästää pikkujouluvaatetta meidän tyttöjen perjantaisiin pikkujouluihin! Sunnuntaina olisi myös käytävä kaksos-serkkujen synttäreillä herkuttelemassa, eli oikein mukava viikonloppu tulossa :-). Nää oli nyt tälläset pika kuulumismoikat muutamalla kuvalla. Nyt alan kerätä motivaatiota ruotsin lukemiseen.

2 kommenttia :

  1. toi sun bannerin idea on jotenki niin söpö♥ luen sen kokonaan aina kun tuun sun blogiin!

    VastaaPoista