11/07/2013

omia kuulumisia pitkästä aikaa!

Moikka! Musta tuntuu, että mä on oo käynyt täällä bloggerissa pitkään aikaan minuna. Tai meinaan tolla sitä, että en oo kertonut kuulumisia, kun olin reissussa ja sen jälkeen on tullut vaan matkapostauksia sun muita. Siispä, mitä mulle kuuluu? No kiitos kysymästä, mulle kuuluu ihan hyvää! Oon viime aikoina urheillut tavallista enemmän, unohdellut hirveesti asioita ja ollut ahdistuneena koulussa, että eikö tää koulupäivä vois jo loppua, syönyt kaisan kanssa jätskipurkin puokkiin just ennen treeneihin lähtöä, jättänyt koulutyöt viimeseen minuuttin just ennen nukkumaan menoa ja sitten päättänyt olla tekemättä, viettänyt hallowenia ihanalla kaveriporukalla...haha tehtiin kurpitsa, tai siis halloween kurpitsa, tai siis mä ja iina se tehtiin. Että muuten se kurpitsan sisälmys haisee pahalle, piti hengittää suun kautta, kun se haju oli jotain ihan järkyttävää! Tehtiin tortilloja ja katsottiin myös kauhuleffoja tona kyseisenä iltana, eikä ne vaan pelota yhtään tollasessa isossa porukassa varsinkin, kun pojat vitsailee jännittyneenä sen minkä kerkeevät niin kauhu muuttui melkeimpä komediaks!
IMG_4919 IMG_5099 Toi, että mä oon ollut ahdistuneena koulussa viittaa siihen, että mua on ärsyttänyt se, kun oon unohdellut ihan kaikkia asioita ja ihan vaan se, että en oo jaksanut tehdä läksyjä tai muuta. Eilenkin koulun jälkeen piti mennä kaisalle ja muistaa mukaan tanssikamat, kamera ja lompakko niin tottakai unohdin jokaikisen kotiin ja oikeat kirjatkin sattui juuri ja juuri sattumalta olemaan laukussa.
IMG_4979 IMG_4981 IMG_4974 Noh eilen sitten käytiin kaisan kanssa h&ämmällä ja rakastuttiin molemmat tohon sinivalko raidalliseen paitaan ja päätettiin, että aamulla tullaan ysiltä ostamaan ne ennen koulua, että koot ei kerkee menemään. Ja siksi jätettiin toi aamuun, koska mä olin sen lompakon unohtanut kotiin. Noo mentiin aamu ysiks liikkeen eteen ja perhana huomattiin, että se aukee vasta kymmeneltä. Eli ei aamulla saatu paitoja ei, mutta sitten, kun mä mietin, että tota joo...mitä mä laitan kouluun päälle, kun olin ajatellut vetäseväni sen uuden paidan suoraan päälleni välttyäkseni aamulla vaatekriisiltä. Kurkkaan takin alle ja tajusin, että olin aamulla vetässyt vaan turhan kotipaidan päälle joka oli myöskin vähän liian pieni ja mitä en koskaan laittaisi kouluun. Hetken pähkäiltyäni tajusin, että poikaystävähän on siinä keskustassa topissa, menin mikon luokse ja kysyin onko neuletta lainata ja haha sitä sitten oltiin vähän väljemmällä miesten neuleella koulussa koko päivä. Että eihän siinä sitten kuinkaan käynyt ja paidoista oli vielä koulun jälkeen kokojakin hahaha. Nyt sovittiin kaisan kanssa marraskuun osto lakko mikä koskee kaikkee mitä voi itselleen ostaa ( vaatteet, korut, kynsilakat ym.) Paitsi jos jotain käyytötavaraa loppuu nii sitä voi kyllä ostaa ja ruokaa myös. Ja jos vanhemmat innostuu jotain ostamaan niin se on ihan hyväksyttyä :-D
idkuva IMG_5103 Tässä oli nyt pitkästä aikaa tällästä ihan turhaa löpinää vaan sekalaisten kuvien kanssa. Musta tuntuu kyllä, että jotain vähän fiksumpaakin asiaa ja juttua mulla olis ollut, mutta eihän se ikinä muisti mieleen, kun uppoutuu esimerkiks päivän paitafarssin kirjottamiseen. Nyt mä sammutan koneen ja lähden suihkuun...mun pitäis tehdä noin, mutta tiiän, että, kun lopetan tän jään selailemaan blogeja vaikka olisin juuri niitä lukenutkin ja käyn suihkussa puol 12 aikaan. Miks ei vaan saa hoidettua asioita aina jämtisti samantien, oon laiska. Nukkumaan kuitenkin mahdollisimman nopeasti olisi päästävä, kun koulupäivä alkaa kasilta ja koulun jälkeen olisi sählypelikin pelattavana. Mua ahistaa jo nyt, kun tää unohdusputki on päällä, niin mistä vetoa, että mä unohdan kaikki pelikamat kotiin. Hahah tää viikko vois vaan jo loppua.

14 kommenttia :

  1. kiva postaius ja hauskoja kuvia! ♥

    VastaaPoista
  2. Tosi kiva toi h&m paita ! Mikä koko sulla on siitä?:)

    VastaaPoista
  3. Rakastan sun blogia, ihana postaus ja kivoja kuvia :-)

    VastaaPoista
  4. mistä toi ihana harmaa toppi on ?!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi on niinku urheilu toppeja, noi molemmat on stadiumista! :-)

      Poista
  5. oletko menossa indiedayssin blogipäivään?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olisin mielelläni mennyt, mutta ajankohta ei sopinut mulle :-(

      Poista
  6. Paljonko toi huppari makso?:-)

    VastaaPoista
  7. "Ihanalla kaveriporukalla..." Hihi täydellinen lause kuvaamaa sitä iltaa xd <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahaha:--D Mut mua vaa hymyilyttää ku mietin tota porukkaaXD

      Poista