11/11/2013

christmas lights

IMG_5123 IMG_5122 IMG_5127
Eilen oli isänpäivä ja me vietettiin iskän kaa päivää herkuttelemalla jäätelöllä, makuuni karkeilla ja omatekosilla hamppareilla ja katsottiin myös leffaa ja haha toi kaaos perheessä on sika hauska!! :-D

Tänään, kun tulin kotiin niin halusin samantien sytyttää mun huoneeseen kynttilöitä ja laittaa jouluvalot! Ah että miten ihana tunnelma täällä nyt on, kun radiokin soi hiljaa taustalla. Noihin kuviin oli tosi vaikee kahlita se tunnelma miltä noi valot oikeesti ihan livenä näyttää, kuvien värikin on ihan v..en ainakaan osannut käyttää hyvin kameran asetuksia ton kuvan ottoon, mutta ei mahda mitään, ehkä noita valokuvia tässä joulua lähestyessä tulee vielä jokunen räpsittyä. Tällä hetkellä mä nautin tästä pimeydestä ihan täpöllä, valot ja kynttilät on niin ihania! Ja ihanaa sekin, että joulu lähestyy, en malta oottaa! IMG_5151 IMG_5139 IMG_5132 IMG_5157 IMG_5153 idkuva

12 kommenttia :

  1. Mun mielestä näistä kuvista kyllä välittyy tosi hyvin toi ihana tunnelma:)

    VastaaPoista
  2. ihana tunnelma näissä kuvissa! :-)

    VastaaPoista
  3. Uii, kivoja kuvia! Mullekkin jäätelöä!!! ;)

    VastaaPoista
  4. Tuli varmaan jo selväks et nä on ehkä tunnelmallisimpia kuvia mitä mä oon ikinä nähny! Wau :-)

    essi-bltn.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hassua kuulla noin, koska mun mielestä mä en ihan onnistunut, mutta kiva kuulla, että tykkäätte, kiitos paljon sulle! :-)

      Poista
  5. Sun blogi on kyllä niin ihana! Ja ahh nää kuvatki on niin hyvin otettuja ja kyllä tunnelma ainekin tänne päin välittyy :)
    Tää on yks niistä harvoista mikkeliläisistä blogeista mitä luen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. äää oot ihana, ihana saada tollaista kommenttia, kiitos paljon ja ihana kuulla! :-)

      Poista