10/01/2013

syyskuun suosikit

Mä koitin jo eilen kovasti koko päivän tulla tekemään teille tätä postausta, mutta kone oli jostain syystä niin hidas, että se ei ladannut kuvia edes flickriin, mutta päätin nyt näin aamusta tulla tän tekemään ennen kun lähden kouluun, eli tän kuukauden suosikit!
IMG_2753
Syyskuussa rakastuin ihan totaalisesti noihin harmaisiin niittifarkkuihin, mitkä ostin kaverilta ja käytinkin noita ihan tosi paljon! Sitten tykkäsin myös älyttömän paljon tosta farkkupaita-neulepaita yhdistelmästä ja olis tehnyt mieli joka päivä pukee noi päälle.  Syyskuun aikana pidin myös yllättävän paljon tota kelloa kädessä ja toi ketju kaulakorukin on eksynyt tosi useesti mulla kaulaan. IMG_2969
Oon syönyt tässä kuussa ihan älyttömön paljon aikasempaan poiketen banaania, nam! IMG_2762
Tän kuun luottotuotteet! Ekana Diorin ripsiväri mikä on pelastanut mun päivät! Toi pitää valehtelematta ripset samassa asennossa koko päivän millaset ne on aamulla ton laittamisen jälkeen, ah! Sitten toi mun beyoncen hajuvesi jonka sain mikolta...kylläkin heinäkuussa, mutta nyt se on ollut niin kovassa käytössä enkä oo tän kuun aikana käyttänyt mitään muuta mun hajuvesistä! Yksi päivän pelastajista on myös toi fit me-stick! Niin älyttömän helppo! IMG_2755
Tää marimekon pussukka on pitänyt kätevästi sisällään huulirasvan, huulipunan, pinnejä ja ponkkareita. Tää on ollut mulla laukun sisällä, kun siinä ei ole mitään pikkutaskuja ja tää on tosi kätevä! IMG_2759
Tässä nää huulirasva ja huulipuna sitten onkin. Toi Elizabeth Ardenin huulirasva on ihan paras huulirasva mitä oon koskaan ennen itselläni omistanut! Sitten toi We care iconin huulipuna jättää ihanan sävyn huulille ja oon käyttänyt tota oston jälkeen lähes päivittäin. Mutta nyt mulla on molemmat suupielet ihan auki ja musta tuntuu, että se johtuu tosta huulipunan käytöstä...Yritän nyt jonkun aikaa tyytyä vaan tohon huulirasvaan. IMG_2952
Nää vaaleenharmaat conssit on ollut mun jalassa vissiin siitä lähtien kun ostin nää. No ei nyt ihan, mutta älyttömästi oon noita käyttänyt koko tän kuukauden ajan! Nyt alkaa välillä noissa tulemaan jo vähän vilposa. IMG_2768
Tän kuun alussa mulle ostettiin fressille kortti ja siellä oonkin yrittänyt käydä mahdollisimmat useesti viikossa. Oon tykännyt tosi paljon! IMG_2770
Oon tässä kuussa tillittänyt gossip girliä tosi ahkerasti aamulla sekä illalla. Mutta yhyy nyt on viimenen tuotantokausi menossa..tai siis viimenen mikä netflixistä löytyy. IMG_2980
Oon tän kuukauden ajan muokannut kaikki mun kuvat instagramiin puhelimen piclab-sovelluksella enkä oo enää ollenkaan käyttänyt niitä instagramin valmiita muokkaus juttuja. IMG_2772
Kalenteria oon täytellyt ahkerasti ja kaikki sivut onkin aina ihan täynnä tekstiä. Olisin ihan hukassa ilman kalenteria!! IMG_2984
Tän kuukauden sana on siisteys. Oon yrittänyt joka päivä vähintään pedata sängyn ja oon muutenkin tykännyt tosi paljon siitä, että huone ja kaikki paikat on siistinä ja järjestyksessä. Mä en osaa toimia jos kaikki on ihan sekasin. IMG_2990
Oon ollut koulujen alusta alkaen yrittänyt olla ostamatta pääsääntöisesti vaatteita ja nyt kun mietin niin yhtä hairahdusta lukuun ottamatta se on kyllä pitänyt. Oon tän kuukauden aikana pyrkinyt laittamaan kaiken käteisen säästöön mitä mulla on ollut. Säästämisestä tulee hyvä mieli! IMG_2776
Weheartit. En aikasemmin oo jostain syystä hukkunut ton syövereihin, mutta jostain syystä oon tässä lähiaikoina eksynyt tonne päivittäin!

No siinä oli mun kuukaudet suosikit tai jotain sen tapasta. En ookkaan koskaan aikasemmin tehnyt tällästä postausta, eli mitä tykkäsitte!

14 kommenttia :

  1. Tykkäsin! ;D Kivoja kuvia ja tekstiä(:

    VastaaPoista
  2. ihan superkiva postaus! ihania juttuja!:)

    VastaaPoista
  3. Superkiva postaus! :) Äh, pakko kyysyy, mitä oot ostanu tohon puhelimeen et se näytön etuosa peittyy tommoseks? :) Mäkihaluuuun!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi on H&ämmältä, saa myös vaaleenpunasina :-)

      Poista
  4. Hei minkä sävynen toi huulipuna on?:)

    VastaaPoista
  5. Hei minkä sävynen toi huulipuna on?:)

    VastaaPoista
  6. tosi kiva postaus, lisää näitä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos! Voisin yrittää vaikka useemmin kuukauden päätteks tälläsen tehdä :-)

      Poista
  7. Mistä oot ostanu ton kellon? Ja sulla on tosi kiva blogi!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. apua! Toissa kesänä jyväskylästä...en muista yhtään likkeen nimeä!

      Poista