9/23/2013

uudet lemppari lakanat

Moi! Mä tulin nipistämään aikaa mun kokeisiin lukemisesta tänne. Huomenna alkaakin siis koeviikko ja ensimmäisenä kokeena olisi psykan koe! Pikkuruinen paniikki alkaa jo iskeä, nimittäin oon lukenyt niin vähän mikä ei kylläkään taas yhtään yllättänyt. Mä oon tässä ahkeran opiskelun lomassa koittanut myöskin vähän urheilla salilla eilen ja tänään. Tää koeviikko on onneks mulla aika helppo, kun mulla on vaan neljä koetta. Ja ketään ei oikeesti nää joka blogissa pyörivät koeviikko.postaukset kiinnosta oikeesti tippakaan, joten lopetan tähän paikkaan.
IMG_2726
Ihanaa ihanaa ihanaa vihdoin mäkin sain nää ikean ihanat ruusu lakanat
IMG_1253 ios7
Mä en ymmärrä miks kaikkai ei rakasta ios7, mä oon ainakin ihan haltioissani tosta ja tykkään mun puhelimesta taas!
IMG_2693
Paras aamupala leipä, paahdettu ruisleipä, vähän voita ja banaani paloja namnam.
ruutua
Vaikka onkin koeviikko niin yritän silti edes jonkunlaisia postauksia käydä tekemässä vaikka kovin ihmeellisiä kuvia ei tulisikaan otettua!

♥  ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ Teitä on 500 ootte parhaita! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥  

20 kommenttia :

  1. Täällä on kans yks tyttö, joka ei tajua että miks kaikki vihaa ios 7 ? Mäkin tykkään siitä hirmusesti :) Tsemppiä koeviikolle !
    http://nelliuu.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. UII!!!! Säkin oot keksiny ton banaani-ruis-/paahtoleipä jutun!! Mun kaikki kaverit on ihan "yäääk, mite pystyt syömää banaanii leivän päällä?" Sehän on parasta!!! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha joo mä oon syöny sitä ihan pienestä asti, lemppari :p

      Poista
  3. Ku kerran tykkäät laittaa banaanii ruisleivälle, ni jos syöt maksamakkaraa. Ni kokeileppa joskus laittaa maksamakkaraa ja banaanii ruisleivälle se vasta on parasta! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ohhoh en oo tollasta kuullutkaan, mutta pakko ilmeisesti on tuotakin kokeilla!:D

      Poista
  4. Toi sun lukitusnäytön taustakuva on aivan ihana! Mistä noita kuvia saa? Olet ihana itekkin:)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Oon vaan tallentanut puhelimen kuvat kansioon weheartit:sta kuvia ja sitten kuvat kansiosta ottanut kuvista vaan screenshotin niin ne kuvat on just sopivasti tollasessa kollaasissa :)

      Poista
  5. Ihanat lakanat ja ihanan pirteä postaus!❤️

    VastaaPoista
  6. hei kiva postaus! ja ihanat lakanat(:!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, itsekin tykkäilen noista lakanoista älyttömästi!:)

      Poista
  7. mistä toi upea armeijakuosinen kauluspaita on :O

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi on mun poikaystävän paita ja se on carlingsista:)

      Poista
  8. Ihanasti vastasit siihe mitä oon miettiny, nimittäi sitä miltä ios7 näyttää ja tuo alkaa olee jo ihan kivan näköne, sanoo vannoutunut androidin käyttäjä.. :D ja nää siun postaukset on aina yhtä ihania ja kiinnostavia lukee! (:

    VastaaPoista
  9. mistä noi punaset tyynyliinat on? aivan ihanat! uudet lakanat piristää kyllä aina :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. anteeks, mutta mä en muista yhtään! Puoltoista vuotta sitten ostetut jostain ihan ohimenneestä kaupasta!

      Poista
  10. MIllä oot tehny tuon bannerin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä latasin fontit netistä ja sitten tein paintilla loput:)

      Poista