9/14/2013

140913

IMG_2263 IMG_2247 igkaks IMG_2271 paita ja laukku
Heipparallaa! Mä viettelin eilen koko illan kotona tekemättä yhtään mitään kun olo oli tosi kipee, nenä vuoti ja tuntui, että kuumekin nousi. En sitä kuumetta kuitenkaan jaksanut mitata ja aamulla olo oli jo paljon parempi, kun 12 aikaan heräilin. En jaksanut koko päivää lahnailla kotona vaan ajattelin, että käympä kiertämässä kirpparin huvin vuoks läpi muiden pöytiä katsastaen ja löysin ilokseni aidon nahkalaukun kuudella eurolla! Tonne menee just sopivasti mun lompakko ja kaikkee muutakin sen lisäks. Vielä olisi hakusessa laukku minne menee lompakko ja kamera, mutta ei kuitenkaan koululaukun kokoinen. Loppu päivän ja illan oon kuitenkin himistellyt ihan vaan kotona ja kattonut rauhassa gossip girliä mikkoa odottaen. Mikko tuli meille tossa pari tuntia sitten ja aateltiin vaan syödä ja ehkä kattoo joku leffakin jossain vaiheessa. Mitään hyviä leffavinkkejä mitä netflixistä löytyy? Huomenna mennään päivällä amarilloon herkuttelemaan ja illasta nään paria kamua yhden tavallaan koulujutun parissa. Ihanaa ja rentoa lauantai-iltaa kaikille :)!

6 kommenttia :

  1. En tiiä löytyykö, mut black swan, sisareni puolesta, amelie, the notebook, save haven, the lucky one, hachiko jne. Siinä muutama leffa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti kiitti, noi on ihania leffoja! Kaks on noista sellasia mitä en oo nähny:-)

      Poista
  2. Oon seurannut tätä blogia jo jonkun aikaan ja en voi kun sanoa että sun tyyli on niin ihana!
    Osaat pukeutua tosi hyvin!:)
    Voisitko tehdä semmoset postaukset ,että mitä tarvitset talven varalle vaikka kollaasin muodossa?:)
    Ja suosikki asukokonaisuudet?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo mä voisin koota kyllä kaikkee ihanaa, kenkiä, takkeja, neuleita yms. kollaasien muodossa! Ja toi asukokonaisuudetkin olis kyllä kiva! Oon vaan vähän tumpelo esimerkiks polyvoren kanssa, mutta ehkä mä koitan tehdä sen kanssa vähän parempaa tuttavuutta...kiitti ideasta!:)

      Poista
  3. The vow (Rakasta minua) on ainakin todella ihana, mut en tiiä haluutko kattoo romanttista vai jotai toimintaa. Mut jos katot atchikon niin varaa vähintään kolme pakettia nenäpaperia siinä itkee takuuvarmasti. live as we know it on myös hauska hömppäleffa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi kaks ekaa oon nähny ja on kyllä ihania :')

      Poista