8/20/2013

conssit

IMG_0694 conssit Moikka! Elossa ollaan vaikka musta nyt ei oo vähän aikaan mitään kuulunutkaan. Olin siis koko viime viikonlopun weekend festivaleissa ja sen jälkeen nyt vasta oon kerennyt koneen äärelle rauhassa istahtamaan.. En vielä jaksanut alkaa siirtelemään puhelimesta festareista kuvia tai säätämään niiden kanssa, joten ajattelin tähän väliin työntää postauksen uusista consseista! Mun vansit kuoli viikonlopun aikana ja sisäkankaat sun muut irtoili ja ne oli muutenkin ihan totaalisen likaiset, joten päädyin valitsemaan kaupan hyllyltä nuo vaaleenharmaat lyhytvartiset. Oon kuolannut tota väriä jo siitä asti kun ne kauppoihin ilmestyi, joten päätös oli helppo! Alhaalla vielä vähän myöskin päivän asua! IMG_0724
neule & farkut Bull&Bear paita new yorker puhelinpussukka lindex

6 kommenttia :

  1. voii oot nätti, siulla on tosi kiva blogi, ja ihana tyyli, sait uuden lukijan:)!!

    VastaaPoista
  2. milloin ostit ton puhelin pussukan?:) onkohan niitä vielä lindexin hyllyillä?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ostin joskus toukokuussa, mun mielestä niitä ei enää ole :/

      Poista
  3. Ihanat noi conssit!!:) Tykkään kanssa tosta vaaleenharmaasta tosi paljon! Ihania kuvia muutenkin sulla täällä x)

    VastaaPoista