6/11/2013

hakuna matata se sana ihana on

IMG_6452 IMG_6167 IMG_6384 IMG_6389 IMG_6372 IMG_6177 IMG_6277 IMG_6388
Mä koitin eilen jo tulla näiden kuvien kaa postailemaan, mutta flickri temppuili enkä saanut kopioitua kuvien html koodeja tänne, joten siks nää sunnuntaina otetut kuvat vähän viivästy. Me käytiin iinan kaa keskustassa ja nappasin ton hiusvärin matkaan. Eli värjättiin koko pää tolla vaaleella värillä, muutosta ei niinkää kauheesti huomaa, mutta jos vertaan vaikka vanhoihin kuviin niin niistä näkee pienen eron. Kyllä tää väri kuitenkin vähän edes kirkastui! Eilen ja tänään oonkin käynyt töiden jälkeen fressillä. Eilen olin bodypump tunnilla ja ai että on jalat jumissa ihan tuskaa tekee töissä kävellä:D.

Mä oon muuten taaaas kyllästynyt mun tähän ulkoasuun! haluisin tehdä taas uuden bannerin sun muuta.. noh saa nähdä saanko jotain aikaseksi! Mitä mieltä te ootte, että kannattaako muutta ulkoasua vai ei?

7 kommenttia :

  1. Hah kuulostaa ihan multa toi ulkoasukohta :-D musta tää on kyllä kiva nyttenkin, mutta osaat jotenki tehä aina vaan kivempia ja kivempia, joten muuta ihmeessä jos kyllästyttää ! ja mä ainakin huomasin heti ekasta kuvasta että ootkohan värjänny hiuksia, tosi kivan näköset :-) !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahaha tää on tosi ärsyttävä piirre, että kyllästyy koko ajan:D mutta kiva että tykkäät noista ulkoasuista! Sen tekeminen on vaa aina nii iso prosessiXD hah. Ja jes huomasit jotai eroa:)!

      Poista
  2. mistä tuo pääkallo toppi?

    VastaaPoista
  3. kyllähän tätä vähä vois muokata, mut en tiiä :D pienemmät kuvat ois tavallaan ehkä kivemmat, mut jos ite tykkäät isoista nii meneehä neki :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voishan tota jotenki joo! Mutta mä kyllä tykkään isoista enemmän:)

      Poista
  4. I am not sure wheгe you are getting your іnformation,
    but great topic. I needs to sрend some time lеaгning more or understanding more.
    Thankѕ fοr fantаstіc information I waѕ lοoking for thіs info for my mission.


    Stop by my websіte rhinoplasty suгgery (Http://www.Signia.com.mx)

    VastaaPoista