5/29/2013

B-DAY GIRL

IMG_4412 IMG_4544 IMG_4353 IMG_4749 IMG_4595 IMG_4633 IMG_4464 IMG_4792 IMG_4800 IMG_4629
Mistäs mä alottaisin, aivan älyttömän ihana päivä takana! Mantsan koe meni aika varmasti läpi, ripsien ja kulmien värjäys onnistu tosi hyvin ja rannalla oli kamujen kaa ihan tosi kivaa! Ihana tällänen normaali synttäripäivä ystävien seurassa vaikkakin tyttöjen kanssa vietellään sitten vielä perjantaina iltaa grillaillen. Sain myös ihania lahjoja mitä en olis uskonut saavani! Sain aamulla vielä ihanana yllärinä super söpön piknic setin ja tommilta objektiivin. Ja mikolta aivan ihanan guessin korun! Iinan äiti oli kans tehnyt ihan uskomattoman hienon kukkakimpun! Takana kyllä ihan täydellinen päivä (lukuunottamatta punottavaa selkää). Niin ja äitin kanssa käytiin vielä äsken oikein reipas kävelylenkki, mikä teki kyllä hyvää parin viikon urheilu tauon jälkeen!  Nyt tuli kyllä niin ilosta tekstiä, ehkä vähän liiankin?:D Mutta mä vaan oon ilonen! Nyt käyn syömässä ilta palaa ja jos vaikka sais mentyä jo aikasin nukkumaan, ihania unia!

13 kommenttia :

  1. paljon onnea! :) tuo Mikon antama koru on aivan ihanan näkönen, kumpa munki poikaystävä antais mulle tollasia koruja...:) (täällä yksi kateellinen...) Ihanan keväiset värit tuossa picnic setissä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos!:) ja niin on aivan ihana! ja jep mä oon ihan rakastunut tohon mintun vihreeseen!!:)

      Poista
  2. mistä toi juomapullo on ostettu :D:d
    paaaljon onnea!

    VastaaPoista
  3. Hirmuisesti onnea!! Sulla on ihana blogi ja aina kivoja kuvia! Jatka samaan malliin ;-)

    VastaaPoista
  4. paljon onnee!<3 ja ihania kuvia & lahjoja!:)

    VastaaPoista
  5. Paljon onnea Petra!! :-) hups vähän vaan myöhässä :-)

    VastaaPoista
  6. mistä noi sun bikinit on ostettu? =)

    VastaaPoista