4/17/2013

new things

IMG_3637
kengät seppälä 29,90 7€, käsikoru seppälä 12,95 1€, neule kappahl 19,95 7,50€, t-paita kappahl 19,95   5€
IMG_3644
H&M 5€
Moikka! Hirveen hitaalla tahdilla on nyt tullu multa postauksia, pahoittelut. Mutta nyt kuitenkin olen taas täällä! Tossa yläpuolella on joitain ostoksia, kun äitin kanssa käytiin maanantai iltana pikasesti pyörähtää parissa kaupassa (etsimässä mulle keväthuivia) no huivia ei tietenkään löytynyt, vaan kaikkea muuta ja älyttömän edullisesti! Ja nuo kaikki on vielä sellasista kaupoista mistä tositosi harvoin ostan yhtään mitään. hah säästin taas noin 65 euroo.
IMG_3677 IMG_3691 IMG_3686
Tänään oli ihan kauheen pitkä päivä. Kahdeksasta neljään...ja oon ihan väsynyt kun eilinen iltakin meni niin myöhään läksyjen teossa ja huonetta siivotessa. Nyt ajattelin jo kohta hoitaa läksyt ettei taas mene puoleen yöhön. Ja jos oon reipas niin käyn lenkillä. Huhuh enään 30 koulupäivää ja sitten kesäloma. Kyllä huomaa miten aurinko piristää, koska nyt kun sataa ja on pilvistä niin mielikin on ihan sen mukanen. Onneksi on kuitenkin suht lämmin. Nyt mä tästä voisin tehdä nuo läksyt pois pyörimästä ja lukasta muutamat blogit. se on moro!

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti