3/05/2013

wait, what?

IMG_2541 576465_546249712073278_1237376839_n IMG_2530 IMG_2546 8532313100_c37bb2a4fc_c
Moikkamoi! Lähin tänään kouluun 15 yli yhdeksän ja olin jo 15 vaille yhdeksän ihan, että mitäs nyt voisin tehdä?! Oon kyllä aika yllättynyt, nimittäin yleensä viimesillä sekunneilla juoksen ympäri taloa ja kerään kaikki kimpsut ja kampsut laukkuun jotenkin perin. Tänään oli aikaa aamulla ottaa parit kuvatkin! Ärsyttää vaan tuo kamera. No vielä pitäisi pari kuukautta odottaa, että saan paremman, halleluujah. Elikkäs elikkäs tänään oli hyppy ja käytiin kirpparilla (?!) Tarkoitus oli mennä etsimään farkkutakkia josta tekisin farkkuliivin, mutta törmäsinkin tuohon vilan takkiin josta tykkään tosi paljon! Mulla on melkein identtinen tollanen toinenkin, mutta se on vaan vähän pidempi. Ostoa en kylläkään epäröinyt, koska takilla oli hintaa 3,50 €! Vielä jäi se farkkutakki etsintä listalle, mutta enköhän löydä sen vielä. Mua kyllä huvitti, kun mentiin kirpparin jälkeen makuuniin ja ostin karkkipussin mikä oli kalliimpi kun tuo takki :D. Mulla oli Mikon kamerassa kyllä vielä parempia kuvia tosta takista, mutta äsken kun se lähetti ne kuvat niin huomasin näin tekniikan ihmelapsena, että ne kaikki kuvat oli tarkentanu mun takana olevaan oveen joten en nyt niitä sitten tänne laittanut. Tuutte kyllä varmasti myöhemmin näkemään tuon takin vähän paremmassa valossa. Tuon vikan kuvan varastin ainolta hehee. Näytän kyllä ihan joltain kiinalaiselta, mutta ei mahda mitään:D Tuossa yhdessä kuvassa muuten näkyy mun huoneeseen kotiutunut uusi peili pöydän yläpuolelle, tykkään! Mutta nyt voisin hyökätä uskonnon kirjan kimppuun hetkeksi (max. 5 min) ja sitten nopeasti nukkumaan sillä huomenna alkaa 8 koulu. Liikalla kylläkin joten ei tarvitse muuta kuin heittää liikka kamat niskaan ja menox!

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti