3/30/2013

im in love

IMG_2921 helsinfors
aaaah! Mitkä mulla on vihdoin jalassa, mun uudet vanssit, rakkauskengät! Kävin nuo tänään ponkesista ostamassa. Ja en oo oikeestaan nyt muita kuvia ottanut kun nää mitä tähän nyt laitoin eikä kengistäkään nyt muita kuvia ole. Ja niin eli ollaan nyt täällä helsingissä. Iskä ja nuo otti mut aamulla ysin aikaan mikon luonta kyytiin ja lähettiin ajamaan suoraan helsingin keskustaan kiertelemään kauppoja. En nyt kyllä paljoa ostellut, kun nuo kengät oli se pääpointti, mutta housut ja t-paidan noiden mukaan nappasin. Niistä kyllä otan varmasti kuvat kun kotiin pääsen. Nyt ollaan tuttavaperheen luona ja täällä vietetään kaksi yötä ja maanantaina kotiin. Heissulivei!
IMG_2933
Tossa vielä pari kuvaa torstailta kun vietettiin kaveriporukalla iltaa mikolla. Oli oikein mukavaa!image_1364676787041607

14 kommenttia :

  1. nyt voisin sanoa samaa, kävin tänään myös ostamassa mustat vanssit= rakkautta!! :D

    VastaaPoista
  2. oon aina halunnu vanssit! kyllä mäki ne viel ostan.. :D

    VastaaPoista
  3. Tykkään nii paljo tästä sun blogista! jaja toi hard rock cafen juoma on nii hyvää ! :D

    VastaaPoista
  4. Oon jo pitkää kattonu et meillä on petra samanlainen tyyli siun kanssa:D hirveesti löytyy samoja vaatteita ja mullekki nuo kengät nyt viikolla tulossa heti ku postimies saapuis:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kaisa nyt ku sanoit nii itekki huomaan, jep!:D mut hyvä juttu nuo on iha unelmat:)!

      Poista
  5. Sulla on ihan hirmu kiva blogi:)!

    ~http://annikonttinen.blogspot.fi/
    Tossa myös mun blogiin

    VastaaPoista
  6. Nyt on ihan pakkko kysyä millä kameralla kuvaat, mllä ohjelmalla muokkaat sun kuvas ja miten saat niistä noin isoja :--o tää sun blogis on ihanan pirteee ja oot niiiiiiiiiin kaunis :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kuvaan sekä mun omalla canon powershot digikameralla, että mun poikaystävän canon 1000D:llä..uutta kameraa oon enne kesää hankkimassa, joten kuvien laatukin vielä paranee:) Ja muokkaan mun kuvat picasa 3. Ja kun lataan mun kaikki kuvat flickriin ja sitä kautta lisään ne tänne html koodeilla niin flickrissä on vaihtoehtona valmiiksi jo kuvan koko ja valitsen sieltä aina tuon 800x..jotain en nyt ihan tarkkaa muista:)

      Poista