8/02/2012

veneilee










Aamulla oli herätys kymmeneltä ja sitte ajettii Anttolaa ja sieltä lähettii kummisedän veneellä "ajelemaa" käytii rokansaaressa paistaa makkarat ja lähettii siitä takas anttolaa päi ja tultii kotii vasta tossa vähä enne kymmentä:) oikeestaa nukuttii suurin osa siitä vene matkasta mikon jaa tuuren kaa:D ... nojoo jos väsyttää nii sitte kans nukutaa. Ja tuli tässä nyt semmone mielee ku sain sellasen idiksen, että jos kaupan väreillä pistäisin vaaleita raitoja nii kirkastus vähä tuo mun hiusten väri. Kertokaa jos teillä on jotai kokemusta noista kaupan raidotus väreistä että onko hyviä vai kannattaako käyä kampaamossa raidottaa? Ja sit kans mielummi noilla kaupan väreillä ku en ikinä tota tukkaa oo värjäilly tai mitää nii sit nii..ehkä oon enemmä noitten kaupan värien kannalla :D nojoo sanokaa mitä mieltä ootte :)

6 kommenttia :

  1. Älä värjää!!!! Äläkä raidota!! Jos haluut jotain tehdä niin, suosittelen hopeashamppoota. Se saattaa vähän kirkastaa, mut ei kannata alkaa kaupan väreillä värjäämään, kun sit siitä alkaa se värjäyskierre. Eli juurikasvuu tulee, ja varsinki kun oot vaalee tukkanen niin näkyy rumasti, joten sit taas uudestaan värit päähän.
    Kannattaa ettii netist et miten esim sitruunalla voi värjätä? Kun sillä pystyy kirkastaa tota väriä.
    Ite oon ruskee tukkanen, nii en tiiä noist hopeeshamppoist ja muista, mut mee vaikka johonki kampaamokauppaan kysymään niin ne tietää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. siis eenhä mä värjää vaa vähäse aattelin vaa vaaleempaa raitaa pistää ja siinä sivussaha ne kasvaa pois, ei siitä mitää kummosta juurikasvua tuu jos on vähä vaa raitoja :)

      Poista
  2. joo mä oon kans blondi ni tää hiusten väri kirkastuu kyl hopeeshampool parin pesun jälkee :D tai sitte saattas toimii noi color maskit tai noi sävytteet mut en oo koskaa kokeillu eli niistä ei tietoo :D!

    VastaaPoista
  3. mä oon itte ainaki raidoilla ja väreillä tehny. Ihan ruskeeta tukkaa ja vaaleeta ymsyms. Ja just tänää laitettii lisää vaaleita raitoja ku mun kans piti vähän kirkastaa ja sävyttää tätä(: ja oon siis täys blondi. Jos osaa tehdä ni kyllä onnistuu ja hyvä tuleee! ja muchmuch halvempaa ku kampaajalla käynti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. okei no hyväjuttu! meinasinki jo huomenna raidottaa:)

      Poista