8/07/2012

VASTAUKSET VOL.1

Paras muisto kesältä 2011? - Oon jossain haastessa vastannu samaa kysymyksee, mutta varmaanki ripari, sieltä kerty tosi paljo kaikkia ihania muistoja!

Mitä ootat ens vuodelta? - ootan ens vuodelta vaikka mitä! ootan aina kaikkee no ainaki hiihtoloman mahollista ruka matkaa, kevät aurinkoo ja että oon pärjänny kohtuu hyvin lukiossa ja saan jonkinlaisen tokarin ja vaikka mitä muuta!

Mitä teit uutena vuotena 2012? - olin viime uutena vuotena otavassa mikon luona ja siellä me himmailtii :)

Paras joulumuisto? - öää mulle tulee tälläsistä joulu jutuista vaa mielee lapsuuden joulut kun meiän perhe oli vielä koossa, tulee aina vähä haikee olo. Mutta kaikki mun lapsuuden joulut ja meijän perhees yhteiset joulut kuuluu parhaisiin joulumuistoihin.

Lempivaatteet?- tälläsee kysymyksee ei vaa voi vastata:D. Mulla ainaki lempivaatteet vaihtelee iha fiiliksen mukaa, mitä millonki jaksan tai haluun päälleni laittaa.

Mitä mieltä oot homoista ja lesboista? - mulla ei henkilökohtasesti oo mitää homoja tai lesboja vastaa, jokainen on millanen haluaa olla.. eikä sille suuntautumiselle itse oikee mitään sitte varmaa mahda...

Miten suhtaudut pettämiseen? - Mun mielestä pettäminen on väärin, enkä haluis kenenkää joutuvan petetyks...

Monta kertaa olet seurustellut? - Tää on mun eka vakava seurustelu suhde, ja sinäänsä jo kestäny aika pitkää ja tulee kstämään :--)

Paras läskeily ruoka? - Varmaanki mäkki, sinne menee ainaku tekee mieli roska ruokaa ja rasvasta sellasta. Välillä on aikoja millo siellä tulee istuttua vähä liianki usein:D

Miten kuvailiset ite sun 'tyyliä'? :) - Mun tyyli vaihetelee, välillä se on ärsyttävää, mutta välillä taas aika hyvä juttu! Välillä tekee mieli pistää pistsiä ja korkkareita ja välillä taas conssit ja joku farkkutakki, joku rento paita tai joku oikee löysä! 

lempiväri? - mulla ei sinäänsä oo lempiväriä, mutta oon aina tykänny tosi monista väreistä! Mut beige on aina ollu sellanen kesto suosikki:D 

Paras ja huonoin keskiarvo ikinä koulutidistuksessa? :) - mä en nyt muista tarkkoja keskiarvoja, mutta paras on ollu varmaa suunnillee joku hmm 8.7 ja huonoin varmaa sitte 8.3 joka tuli nyt ysin jälkee.

Mistä sait idean perustaa oman blogin? - varmaa siitä  ku aloin lukee tosi paljon muitten blogeja ja sitte joteki innostuin idesta itekki ja joku 2 viikkoo jahkailin ja sitte keskellä yötä päätin sen tehä! aluks se idea vaa sitte tyssäs siihe ku piti keksii blogille nimi..nojoo kyllä seki sitte jostain tuli! Ja sit innoistuin bloggaamisesta myös lotan ja jennan blogin ansiosta ku innoistuin lukemaan sitä tosi ahkerasti!

Mikä inspiroi sinua? - tää on tosi paha, en oo ikinä vastannu tälläseen kysymykseen, mutta hmm ja inspiroi missä? mutta jos pitäis vastata, että mikä inspiroi mua elämässä niin varmaankin positiivisuus ja oikee asenne, ilman niitä ei pärjää.

Mistä ostat usein vaatteesi? - no totaa sieltä mistä löytyy kivoja vaatteita! Jos suomessa ollaan niin yleisimmin vaatteet ostan ginasta, hennesistä tai veromodasta, nuo on ne yleisimmät. Ja sitten varsinki ulkomailla tulee osteltua vaikka mistä eri kaupoista!

Mitä aijot tehdä vielä kesällä? - aion mennä jurassiciin varmaan kylläkin vaan lauantaiks, ei oikein jaksa innostaa kun ei muitakaa innosta :D ja sitte weekendii!

Paras vaatemerkki? - jos puhutaan ihan merkkimerkistä nii ehkäpää totaanoiin guess tai ck tai joku vastaava

Oletko käynyt festareilla? - viime vuonna jurassicissa ja niiku sanoin nii tänää meen vielä kahtiin!

Jos vastaus on joo niin millä? - noo siellä jurassicissa :D

Paras leffa? - just katoin äske tosi hyvän leffan! siepattu :D nojoo mutta paras leffa vois ehkä olla titanic, koska sen oon kattonu varmaa kaheksa kertaa ja voisin kattoo sen vaikka samantien uuestaa!

Tietokone vai kännykkä?- apuaaa no ehkä kännykkä koska siinäkin on netti :)

Millane kännykkä sulla on? - i phone

Minkä ikäne olet? - oon 16

Onks sulla lemmikkejä? - eeei olee

Lakkailetko usein kynsiäsi? -nojoo! vähä liianki usein! tai no nyt en kyllä oo iha nii aktiivisesti lakannu ku aikasemmi tänä kesänä, mutta vastaus on jokatapauksessa joo.

Minkälaista musiikkia kuuntelet?- oikeestaa aika laidasta laitaa! silloku on bilefiilis nii jotai kone musiikkia ja sit jos on sydän suruja nii jotai rakkauslässyn lauluja, että itkettää vielä enemmän ja nii iha fiiliksen mukaa :D

Monta kaveria vai pari ystävää?- monta kaveria ja pari ystävää

viime kesä vai tää kesä? kumpi ollu kivempi? - viime kesä kuumuden takia!

mihin kouluun menet syksyllä?- meen mikkelin lukioo

miten pitkä on pisin seurustelusuhteesi ollut?- tää mun ja mikoon seurustelusuhde nyt eli ollaa seurusteltu yli vuos.

onko sulla skootteri?- ononon

monta hyvää ystävää sulla on?- varmaankin pari :)

kui pitkä oot?- toivottavasti jo 170! 

luetko ite mitään blogeja, jos luet ni sano yks lempiblogi?- luen aika paljonki blogeja, aina innoissaa ootan,, että bloggaajat on postaillu ja sitte luen niitä postauksia ihan innolla! ja ei mulla oo lempparia, mutta yksi tosi hyvä blogi on almost like sisters, tykkään tosi paljon kun se blogi ja ne kuvat on niin selkeitä ja kaikkee muuta!

ootko koskaan joutunu onnettomuuuteen?- kynsi katkennu. no ei :D mutta melkei ! ku oltii just nousemassa lentokoneella ilmaa ku oltii menossa italiaa, nii sitte sen lentokoneen  moottori sytty liekkeihi! onneks ei koko kone räjähtäny, olisha se ollu iha mahollista varmaa! nii ja istuttii sen moottorin vieressä eli nähtii se ku sytty!

ihaninta mitä sulle on sanottu?- ku mä ehotin mikolle, että aletaako kullan kaivajiks et etitää kultaa nii sitte mikko sano mulle että ei sen tarvii ku sillä on jo sellane <3 ja jos joku ei tajunnu nii tarkotti sillä kullalla mua:)

onko ollu tylsä kesä? - sinäänsä joo, mutta sinäänsä ei koska oon ollu koko aja menossa ja kesä on menny tooosi nopeesti.. oikeesti nyt ku aloin miettii nii huhheijjaa just loppu koulu!!

Pidätkö kesätyöstäsi? - pidin mun kesätyöstä, eli olin parkkiperhonen. Tosi ihana työ, että voi estää sakkojen tulemisen, mutta sitte ei siellä mitenkää jaksanu neljää tuntia potkulatailla! pidettii lievästisanottuna sitten vähä pidemmät tauot...

Lempivaateliikkeet? - ehottomasti bull&bear!

Millä arvosanalla (4-10) kuvaisit elämääsi? - tällähetkellä antaisin ehkä kasin.

Mikä kamera sulla on? - joku canon PowerShot SX150 IS

Lempielokuva(t)? - sanoin aikasemmassa samassa kysymyksessä titanic ja en ottanu tätä kysymykstä pois vaikka tuli jo aikasemmin. En ottanu pois koska muistin että yks mun lemppareista on myös holiday!

Mihin oot itsessäsi tyytväinen (ulkonäkö, luonne)? - varmaanki siihe, että oon hirmu sosiaalinen! ja sitten ulkonäössä tykkään varmaanki pituudesta ja siitä että oon valee.

Miten kuvailisit itseäsi 3 adjektiivillä?- sosiaalinen, välillä yli pirtee, suorasanainen

Missä haluisit asua tulvaisuudessa?- mä en itseasiassa tiiä! olis kiva asua ulkomailla jossain etelässä, mutta ku alkaa miettimää nii sitte matkustamine johoki etelää ei tunnu enää nii kivalta ku nyt täältä kylmästä suomesta! ja muutenki ku asun mikkelissän nii tosi kiva aina käyä vaikka shoppailemassa jossain isossa kaupungissa!

Tiedätkö vielä mihin ammattiin haluat isona tai mikä on haaveammattisi?- joku sisustukseen liittyvä ehkä sisustussuunnittelija, sisustusarkkitehti (ääh tarvii hyvän matikan), tai ainakin joku missä näkyy oma kädenjälki! ad:n hommat olis kans tosi kiinnostavia!

Mitä harrastat?- harrastan futista, mutta saatan lopettaa ja alottaa tanssin, oon tanssinu aikasemminkin, mutta  ei oikei ollu aikaa futiksen takia kunnolla.

Mikä on lempiaineesi koulussa?- ehottomasti kuvis! ainaku tunnit loppu nii jäin vielä sinne luokkaa enkä koskaa olis raaskinu jättää mun työtä sinne vaa olisin halunnu jatkaa vaikka koko loppu päivän!

Milloin ns. "oma tyylisi" pukeutumisessa alkoi kehittyä?- varmaa ysin alussa, katoin joitai seiskalta otettuja kuvia, nii hyi olkoo :D

Kauneudenhoitotuote, jota ilman et pärjäisi? - hmm no mä en oo hirvee riippuvaine mistää kauneudenhoito tuotteesta, lakkaaki käytän tosi harvoin!  öö nojos joku on pakko valita nii ehkä ripsari, mutta ilma sitäki voin iha hyvi mennä vaikka vuokraa leffaa niiku eile kävin ja kauppaaa ja sillllee!

Lempimeikkisi?- jos tää on iha yleisesti nii ripsari varmaa, koska voin olla ilmameikkivoidetta jos on ripsari :D

miten päädyitte Mikon kaa yhtee? - en mä tiiä se vaa meni nii... koulussa oltii koko aja toisiemme kimpussa ja sitte ku koulu loppu nii kesällä sitte nähtii ja soiteltii ja kaikkee ja noh.. sitte se vaa meni nii :) ja pakko kertoo tähä vielä sellanen juttu, että ku seiskalla kirjotettii itellemme kirjeet jotka sitte luettais ysillä. Kirjotin kirjeesee että tykkään mikosta ja näi ja silloku kirjotin sitä nii toivoin, että ysillä oltais yhessä ja sit samalla katoin mikkoo ku oltii auditoriossa ja se istu niillä ylä penkeillä nii katoin sitä ja aattelin että sitte istuisin tuolla mikon vieressä ku saahaa ne kirjeet ja voisin lukee sen mikolle ja kertoo ja tadaa me oltii sillo yhessä ja istuin sen vieressä just niillä ylä penkeillä!!!!!!!!!!!!

4 kommenttia :

  1. vooi kui sulonen tuo vika juttu :>

    VastaaPoista
  2. mun blogissa olis arvota käynnissä kivalla palkinnolla! kannattaa käydä kattoon :) http://me-andfrog.blogspot.fi/2012/08/blogiarvonta.html#comment-form

    VastaaPoista