8/22/2012

välipala




Moro! tulin iha nopsaa tekee tälläsen omakuva postauksen ku en oo vielä saanu kaikkia kuvia siitä weekendistä nii tää postaus on nyt tälläne ns välipala :D mutta joo eli nyt vaan koulukouluakoulua! ähh alkaa kyllästyttää tehä noita super vaikeita läksyjäki..pakko kai se on. Ja mitäsmitäs, eile kävin iisakin mikon ja iinan kaa kattoo tedin leffassa ja oli iha hyvä! hauska ainaki! ja sit kans koulun kaikki roskikset on varmaa täynnä mun nenäliinoja kun on ihan hirvee nuha! nokka vuotaa koko aja! ehkä tää tästä pikkuhiljaa. En nyt oikei keksi mitää järkevää juttu teille nii ehkä lopetan ja meen tekee noi läksyt jotka tuolla takana olevalla pöyällä kiusaa, moooidoo!

4 kommenttia :

  1. mitä mieltä oot oliks oikee valinta mennä lukioon? :) ite nimittäi mietin et menisinkö lukioon vai mitä tekisin, tosi hankala päättää.....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jos sulla on amiksessa joku ala joka kiinnostaa sua tosi paljo ja haluut oikeesti tehä sitä työkseks aikuisena niin sillon amikseen ja vaikka kaksoistutkinto niin saa ammatin samalla, mutta kun mulla ei ollu mitää alaa joka kiinnosti nii menin lukioo ja mun lukuaineet oli 7.3 eli en oo mikää kovi hyvä koulussa mut jos tekee aina koulun jälkee läksyt ja katto ne asiat nii kyllä siellä pärjää ja sitte on kivaa plussaa vanhojen tanssit ja et on abi ja saa valkolakin!:) mut ei nyt iha hirveeltä ainakaa vielä toi lukio tunnu :)

      Poista
  2. ÄÄÄ mä oon liian kateellinen sulle, ku ite en päässy Weekendiin... D::D:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi eiii nooh ensvuonna sitte jos tuo järjestetää!!:)

      Poista