4/29/2012

so cute!

Hihii moii oon iha innoissani ku mikko lähetti siitä suloisuudesta kuvia elikkä siis niitten koiranpennusta Oivasta! Tänää meen ehkä jos kerkeen nii vielä kattomaa sitää hihiii:)Mutta joo katselkaa kuvia ja ihastukaa:)





Nii ja kattokaa ku sillä on ihan siniset silmät! ja ne varmaa jääki tuitui ku on söppänä:)

Mut joo ja sitte muuta mitä tänää puuhasin eli siis pelireissuu oli lähtö 11.00 jyväskylään ja no peli päätty 2-2... no pääasia että ei hävitty!:) Mulla oli vaa jotai hengitysvaikeuksia siinä pelissä että en oikei saanu henkee nii en hirveesti pystyny pelaamaa ja nii mutta iha hyvä pelisää silti oli, tosi lämmintä!! harmi ku ei oo mulla nyt mitää kuvia mutta eipä voi mittää :) Mut tää lähtee nyt pakkailee ja siirtymää täältä keskustasta rantakylää äitin luo moido:)

4 kommenttia :

  1. heii vähä ihana blogi :) lukijaks ! käy kattoo myös mun blogi osottees http://piiianblogi.blogspot.com/ ja liity sinne lukijaks jos kiinnostaa :)

    VastaaPoista
  2. Kiitti!:) mutta joo käyn kohta vilkasemassa:)

    VastaaPoista
  3. hihi oon ihan samaa mieltä!:)

    VastaaPoista